2025. 08. 20., szerda
István
Agrometeorológia
növényvédelem
Részletes agrometeorológia
xxx Menü xxx

Gasztronómiai csúcskülönlegességek a magyar standon Szingapúrban

Kategória: Élelmiszeripar | Forrás: AMC Sajtó, 2025/04/08

Megnyílt Ázsia egyik legjelentősebb nemzetközi, szakmai kiállítása Szingapúrban, a Food and Hotel Asia (FHA). A 2025. április 8-11. között zajló eseményre több mint hatvanötezer látogatót várnak.  Az Agrármarketing Centrum közösségi standján többek között sajttal, mézzel, mangalicával, táplálékkiegészítőkkel, tokaji musttal és villányi borokkal várják a beszerzők érdeklődését. A hat magyar kiállító egy hatvan négyzetméteres standon mutatkozik be; ketten közülük évről évre részt vesznek a kiállításon. 

Az ázsiai városállam stratégiai jelentősége megkérdőjelezhetetlen a kereskedelmi pozícióját illetően: kikötője a világ egyik legforgalmasabbja, az intelligens logisztikai megoldások fejlesztésében pedig piacvezető. A szingapúri kiállítás a miniállam földrajzi helyzete, elosztóközponti szerepe miatt régóta népszerű a hazai cégek körében, ám maga Szingapúr is konkrét lehetőséget jelent: mivel területe nem elegendő ahhoz, hogy az összes szükséges élelmiszert megtermelje, az ország erősen függ az importált alapanyagoktól, különösen húsoktól, zöldségektől és gyümölcsöktől. 

Az FHA standján magyar gasztronómiai csúcstermékeket, többek között mangalicahúst, sajtkülönlegességeket, táplálékkiegészítőket és prémium borokat ajánlanak a hazai kiállítók a beszerzők figyelmébe az Agrármarketing Centrum közösségi standján. Az eseményen a hat kiállító portékái mellett az Agrármarketing Centrum exportfejlesztési üzletága, a Hungarian Food Business Program is jelen van, melynek keretében folyamatosan regisztrálják a térségből a magyar termékek iránt érdeklődő potenciális beszerzőket. 

Megnyílt Ázsia egyik legjelentősebb nemzetközi, szakmai kiállítása Szingapúrban, a Food and Hotel Asia (FHA). A 2025. április 8-11. között zajló eseményre több mint hatvanötezer látogatót várnak.  Az Agrármarketing Centrum közösségi standján többek között sajttal, mézzel, mangalicával, táplálékkiegészítőkkel, tokaji musttal és villányi borokkal várják a beszerzők érdeklődését. A hat magyar kiállító egy hatvan négyzetméteres standon mutatkozik be; ketten közülük évről évre részt vesznek a kiállításon.  

Az ázsiai városállam stratégiai jelentősége megkérdőjelezhetetlen a kereskedelmi pozícióját illetően: kikötője a világ egyik legforgalmasabbja, az intelligens logisztikai megoldások fejlesztésében pedig piacvezető. A szingapúri kiállítás a miniállam földrajzi helyzete, elosztóközponti szerepe miatt régóta népszerű a hazai cégek körében, ám maga Szingapúr is konkrét lehetőséget jelent: mivel területe nem elegendő ahhoz, hogy az összes szükséges élelmiszert megtermelje, az ország erősen függ az importált alapanyagoktól, különösen húsoktól, zöldségektől és gyümölcsöktől. 

Az FHA standján magyar gasztronómiai csúcstermékeket, többek között mangalicahúst, sajtkülönlegességeket, táplálékkiegészítőket és prémium borokat ajánlanak a hazai kiállítók a beszerzők figyelmébe az Agrármarketing Centrum közösségi standján. Az eseményen a hat kiállító portékái mellett az Agrármarketing Centrum exportfejlesztési üzletága, a Hungarian Food Business Program is jelen van, melynek keretében folyamatosan regisztrálják a térségből a magyar termékek iránt érdeklődő potenciális beszerzőket.

Ajánlott kiadványokDr. Hajdú József:
A 21. század traktorai
Dr. Kukovics Sándor szerk.:
A bárány- és juhhús fenntarthatósága
Dr. Bai Attila (szerk.):
A biogáz
Bai Attila - Lakner Zoltán - Marosvölgyi Béla - Nábrádi András:
A biomassza felhasználása

Ez is érdekelhetiA káposztafélék gépi betakarításaParlament előtt a 2025. év adózását meghatározó őszi adócsomagA lovak jólléte: a gondos lótartás eszközei és szabályai

Hírlevél feliratkozás

Legfrisebb cikkekből ajánljuk

Rövid ellátási lánc: törik az első karika?
Háromszáz termelői piac működik ma Magyarországon, amelyeken friss, szezonális magyar élelmiszereket vásárolhatunk. A termelői piac nem csupán árukat, hanem életérzést is jelent, ahol a termékek kipróbálására és vásárlására ösztönzik a fogyasztókat – ajánlja a termelői piacokat a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara.  Régen volt a háztáji, tíz éve lett ismert a rövid ellátási lánc fogalma. Mindkettő a falusi termelés serkentő gyakorlata. A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara is rendszeres támogatója a remélhetően sikeres termelési gyakorlatnak, szakmai rendezvényeken készítik föl a termelőket a pályázatokra és a jövedelmező értékesítésre. 
Búzaszenteléssel vette kezdetét az idei Magyarok Kenyere program
A horvátországi Karancson tartott Kárpát-medencei Búzaszentelő Ünnepséggel vette kezdetét az idei Magyarok Kenyere program. Az egész éven átívelő programban határon inneni és túli magyar gazdák ajánlanak fel búzát rászoruló gyermekeket, családokat segítő szervezeteknek.
Nagykun 2000 Mg. Zrt.: előny a többlábon állás
Nagy érdeklődés mellett zajlott június 13-án a Nagykun 2000 Mg. Zrt. központjában és a kísérleti parcelláknál a regionális fajtabemutató. A két nagy hazai nemesítőház, a Gabonakutató Nonprofit Közhasznú Kft. Szeged (amely intézet tavaly ünnepelte a megalakulásának a centenáriumát), és az Agrártudományi Kutatóközpont Martonvásár (amely tavaly volt 75 éves) kutatói ismertették a GK és az Mv kalászos gabonák nemesítési eredményeit, termesztéstechnológiai újdonságait. Bori Tamással, a Nagykun 2000 Mg. Zrt. elnök-igazgatójával arról is beszélgettünk, hogy a cégcsoport tevékenysége több lábon áll, amely tevékenységben a rizstermesztés jelenti a meghatározó portfoliót.
Éder Tamás: Ilyen terhek mellett a hazai élelmiszerek nem drágák
Nagy kérdés, hogyan reagálnak a sertéspiaci szereplők a ragadós száj- és körömfájás okozta nehézségekre, mindenesetre az állomány tavaly nőtt, és a beruházási pályázatok is sokat lendíthetnek az állattenyésztők és a feldolgozók lehetőségein – derül ki az Agráriumnak nyilatkozó Éder Tamásnak, a Magyar Húsiparosok Szövetsége elnökének a szavaiból.
Az élelmiszer-minőség és ami mögötte van
Ami a fogyasztónak talán csak annyi, hogy „finom”, az élelmiszer-előállítók számára jóval többet jelent. Ahhoz ugyanis, hogy egy élelmiszerről el lehessen mondani, hogy a minőségével minden rendben van, a teljes termékláncon belül minden szereplőnek be kell tartani egy sor olyan előírást, ami nem csupán például a termék ízéről, állagáról, hanem annak biztonságos fogyaszthatóságáról is szól.
Újszerű digitalizációs megoldások Az Állatorvostudományi Egyetem és a Makrom Kft. közös projektje
Digitális élelmiszerbiztonsági rendszerrel támogatott, táplálkozásélettani szempontból kedvező hatású tejtermék fejlesztéssel kínál megoldást a Makrom Kft. és az Állatorvostudományi Egyetem a tejérzékenységben érintettek és a tudatos fogyasztók számára. A “Digitális élelmiszerlánc menedzsment rendszerrel támogatott A2 tejtermékek fejlesztése” című projekt a Nemzeti Kutatási Fejlesztési és Innovációs Alap 314 millió forintos támogatásával valósul meg.

Találja meg az Önnek való tartalmat

2014-2025 © Agrárium7   –   Minden jog fenntartva.

Tanulmány letöltése X

A kiválasztott tanulmány letöltése ingyenes, ám feliratkozáshoz kötött. Kérjük válassza ki az Önnek megfelelő opciót az alábbiak közül.

Tanulmány letöltése » feliratkozás X

« vissza

Tanulmány letöltése » ellenőrzés X

Ehhez az e-mail címhez nem tartozik aktív feliratkozó. Kérjük, ellenőrizze, hogy azt az e-mail címet adta e meg, amivel feliratkozott hozzánk. Amennyiben új e-mail címmel szeretne regisztrálni, kattintson az alsó "vissza" gombra.

A tanulmány letöltése elindult! » letöltés újra

Kérjük, e-mail címe megadásával erősítse meg, hogy Ön már feliratkozott az Agrárium7 hírlevél listájára, ami után a választott tanulmány automatikusan letöltésre kerül.

« vissza