Az Agrárium mára olyan média lett, amely értékeket közvetít, amit garantáltan a vezetők, döntéshozók vesznek kézbe, amely hiteles, és meggyőző.
A lap a célkitűzése szerint:
a magyar gazdálkodóknak, az agrárpiaci árutermelésben érintett vállalkozásoknak,a mezőgazdasági üzemek vezetőinek, szakembereinekaz agrárszektorhoz kapcsolódó gazdasági szervezetek, hivatalok vezetőinek szól, a folyamatos tájékoztatásukat, a piaci, gazdasági, jogszabályi információkkal és hasznos ismeretekkel való ellátásukat szolgálja.
Az Agrárium nyomtatott és elektronikus verzióban is elérhető a piacon.
A folyóirat elektronikus változata szélesebb körben ismert, ezt az agrárszakemberek kétharmada olvassa: 48 százalékuk csak ezt, míg 20 százalékuk emellett a nyomtatott újságot is átlapozza. A válaszadók háromtizede kizárólag a papíralapú lapot nézi át.
Az Agrárium e-mailben érkező elektronikus változatát az esetek nagy többségében, 70 százalékában a döntéshozó nyitja ki meg. Ez egyben azt is jelenti, hogy a lap a legnagyobb kompetenciával rendelkező, a szektor jelenét és jövőjét befolyásoló szakemberekhez jut el.
Az Agrárium elektronikus változatának legkedveltebb részét a legfrissebb aktualitásokról szóló tájékoztató oldalak jelentik, ezt a válaszadók 88 százaléka elolvassa. A nagy többséghez, 72 százalékhoz eljutnak a reklámok is. Az olvasók 54 százaléka tanulmányozza a szakmai írásokat.
Az Agrárium című lapnak rendkívül nagy hasznát veszik az olvasók: egy tízfokú skálán átlagosan 7,7-es értékkel fejezték ki, hogy mennyire fontosak munkájukban azok az információk, amelyekkel a lapban találkoznak.
(A felmérést az 5M Marketing Kft. készítette 300 fő telefonos megkérdezésével. A teljes elemzést ITT tekintheti meg.)